środa, 7 października 2015

~Time for live~

Chciałabym przeprosić za długą nieobecność na blogu. Nie pisałam nic tak długo, ponieważ nie miałam weny i postanowiłam się nad sobą zastanowić. Postawiłam sobie pytanie: czy jestem szczęśliwa? Tak, oczywiście, że jestem. Jednak nadal mi czegoś brakuje, ale czego i... dlaczego?
Postanowiłam pomyśleć nad tym co mnie gnębi i zorientowałam się o co chodzi. Jestem osobą, która lubi zmiany, ale nie jakieś wielkie, tylko takie drobne, np. sposób ułożenia plakatów na szafie czy zmiana fryzury. Doszłam do wniosku, że jestem zmęczona rutyną i chcę coś z tym zmienić.
"Uncreative" to w pewnym znaczeniu "beztalencie", którym w sumie jestem. Kiedy byłam mała nie lubiłam robić rzeczy kreatywnych i zostało to ze mną do dziś, niestety...
Chciałabym dążyć do spełniania moich marzeń i zrealizowaniu planów, które mam, ale jest jeden problem...jestem leniwa x_x aż za bardzo. Nic mi się nie chce robić, nawet opuściłam się w nauce. Ale powiedziałam sobie: NIE! 
Moje motto brzmi: Spraw, aby dzisiaj było najszczęśliwszym dniem w twoim życiu. Od jutra (nie od dzisiaj, bo jest już późno i idę spać, ale od jutra na 100 % xD) postanawiam to zrealizować. Czas na pewne zmiany, czas na nowe doświadczenia, czas na odkrywanie siebie, czas na życie. Każdy dzień jest wyjątkowy, ty też jesteś wyjątkowy/a. Żaden dzień nigdy się nie powtórzy, żyj tak aby w nocy przed pójściem spać, myślał(a) nad dzisiejszym dniem, a nie jak mogło być, aby rano zamiast zostawać w łóżku i marzyć, wstać, żeby te marzenia zrealizować. Rób to co kochasz i co uważasz za słuszne, spraw, aby ten mały kawałek świata, w którym żyjesz stał się piękny. Rób dobre uczynki, zarażaj dobrą energią, ludzie potrzebują takich osób, które odmieniają pozytywnie rzeczywistość.
To jest mój cel, a jaki jest Twój?

2 komentarze:

  1. Też staram się zacząć prowadzić "lepsze życie" (tak, nawet to nazwałam XD), ale ciągle mi się nie chce i to tak przekładam i przekładam. Od piątku zaczynam, serio!

    OdpowiedzUsuń