sobota, 17 października 2015

Jak pokochać siebie?

Tori wróciła! Od dzisiaj posty będą co 2-3 dni! Jeej! Dość wykrzykniów...nobody cares ;/

Na tym świecie trudno jest być sobą. Dlaczego? Ludzie zapomnieli o tolerancji, o wzajemnym szacunku. Wymyślono stereotypy i różne tego typu badziewia, które nas w pewien sposób przytłaczają...Przez to wiele z nas nie jest szczęśliwymi osobami. Na szczęście ja do nich nie należę.

"Bądź sobą. Bądź sobą od początku, aż do końca. Nigdy nie bądź takim, jakim inni ludzie chcą, żebyś był" 

                                     

1. Odnajdź siebie.
    Zadaj sobie pytanie: co lubisz robić? Fotografowanie, malowanie, śpiewanie? Cokolwiek, Znajdź 
    swoje hobby i nie bój się próbować nowych rzeczy. Twoje zainteresowania pomogą Ci w dążeniu       do celu, ponieważ będziesz robił to co lubisz i co Ci sprawia przyjemność, doda Ci to otuchy.             Spróbuj poznać siebie. To nie jest takie trudne ;)

          
2. Nie przejmuj się opinią innych ludzi.
    Ludzie będą się hejtować, niezależnie od tego czy czynisz dobro czy zło, oni zawsze będą gadać.       Są też takie osoby, których celem jest niszczenie innych ludzi, żeby poczuć się                                     dowartościowanym, to jakieś chore! Rób to co lubisz, kochasz. Nie zwracaj uwagi na innych i nie       pozwól, aby Cię zrównali z ziemią, tylko dlatego, bo nie rozumieją Twojej osoby.. Kiedyś za               bardzo martwiłam się, co inni o mnie myślą. Dziś mam gdzieś to wszystko. Dla każdego staram się     być miła, jeżeli tego nie doceni, to goodbye. Nie zamierzam robić innym łaski.
    Musisz też mieć swoje zdanie, bo jeżeli tego nie posiadasz, nikt nie będzie się z Tobą liczył. Taka       prawda...





3. Zaakceptuj swoje wady.
    Każdy ma jakieś kompleksy. Niestety, nie każdy potrafi je zaakceptować. Stoisz przed lustrem i         myślisz "Jaka ja jestem brzydka", ja stoję przed lustrem i myślę "Jaka ja jestem ładna". Nie chodzi     o to że mam bardzo wysoką samoakceptację wobec siebie, tylko o to że pokochałam swój wygląd i     swoje wady, bo..o to właśnie chodzi. Jeżeli kochamy siebie, wszystko wydaję się nam łatwiejsze,       lepsze, bardziej kolorowe. Bo samoakceptacja to klucz do pewności siebie. Każdy jest piękny.






4. Uwierz w siebie.
    Jesteś wyjątkowy, nie ma takiej osoby jak ty. Jeżeli masz możliwości, zmieniaj świat na lepsze,           chociaż ten mały kawałek świata, w którym żyjesz. Spełniaj swoje marzenia, nawet jeżeli nie są na     wyciągnięcie ręki. Obierz sobie cel i dąż do niego, ciężką pracą i wysiłkiem osiągniesz sukces.           Bądź optymistą, bądź na "tak", spraw, żeby Twoje otoczenie czerpało od Ciebie szczęście. Żyj tak,     aby pod koniec życia być z siebie dumnym. 











Taki tam post o życiu :) Napiszcie co o nim sądzicie w komentarzu ;) Jest jesień, więc trzymajcie się cieplutko :*



            

4 komentarze:

  1. Świetny post, taki motywacyjny. No i dużo Zuzy :D
    Strasznie się cieszę, że będziesz częściej dodawać posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Zuzia już w sama w sobie jest motywacją :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Zuzie i oczywiście jej cytaty ! ♥ Ona pokazuje na swoim przykładzie, że można byc sobą i nie interesowac się opinią innych.
    /Liseł
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń